{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرچی احساس داشتمو کشتمش

هرچی احساس داشتمو کشتمش
دیدگاه ها (۱)

عشق و عاشقی وه یادم چیه

تو بیده قاتل دلم

منو اعتماد گایید

سوزوندمش هرچی احساس بود توم

احساس میکنم موضوع پیج داره به سمت هرچی جز انیمه 😅

من ازت خیلی توقع داشتمو 🚬😮‍💨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط