{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یک دل آخه بیشتر ندارم،♥️♥️

یک دل آخه بیشتر ندارم،♥️♥️
دیدگاه ها (۳)

جهبه یادش بخیر 🥹🥹

وعده های انتخاباتی ،🤣🤣🤣

تا رسیدی دلمو برد ی،❤️💝

وقتی هدر میشه بارون ،♥️💙🧡

اخه هیچی واسه پوشیدن ندارم🤷🏻‍♀

مگه چی داره که من ندارم اخه قربونت برم همه دارو ندارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط