{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تمام موفقیت هامو مدیون خودم هستم...

تمام موفقیت هامو مدیون خودم هستم...
دیدگاه ها (۰)

#انسانیت

هرکسی لیاقت شما رو نداره...

دست کم گرفتن من عواقب بدی داره...

من به هیچ کس احتیاج ندارم...

ما این سربلندی رو مدیون تمام شهدا هستیم به خصوص رهبر شهیدمون...

ronikapink

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط