{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مادر هر چی بد زات من گاییدم

دیدگاه ها (۰)

مادر بودن چه زیباست خوب ک ما بچه ها قدر مامانا مون

#خدا آدمهای بد زات نمک نشاس ازخدا بخبررا هیچ توراهتون نذار 🚫

سیک افسردگی خار مادر افسردگی گاییدم میگیرم دردامو پنهون میکن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط