{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توقع از خیلیا😝😝😝

توقع از خیلیا😝😝😝
دیدگاه ها (۱۳)

از همشون متنفرم

زنده باد اشتباه من✌✌

ای مرده شورهرچه درسه

بالله شلون اذا شفتک

تموممممم بازسلونا ۲ ۰ رئال مادریدمبارک خیلیاهمین، توقع داری ...

توقع از خلق توقع می آورد …توقع از خالق معجزه ✨

هیچ کس بعد هیچکس نمرده!ولی خیلیا بعد خیلیا زندگی نکردن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط