{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میشم 🤞💜💜

میشم 🤞💜💜
فرهاد باید دردی زو که کشیدم تو هم بکشی
دیدگاه ها (۱)

همیشه همین بوده👌

چه غلطی کردیم که عاشق آدمی شودیم که اصلا آدم نبود👏🖤فرهاد

میدونم ماله یکی دیگه استی اما تا ابد دوست دارم😟💔🤙ف

اگه میخواستی نقاشی بکشی چی می کشیدی ؟دریا می کشیدم 🥺

‹ باید زحمت و استرسشو بکشی✌️🏼 ›

سلطان هم که باشی باید ناره عشقتو بکشی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط