{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چت ایفون

چت ایفون
یکیو دارم که هیچکسی نداره!🥺💕
دیدگاه ها (۱)

پرده سبزدرخواستی 💕

اگر خواستید بهم بگید انوزششو میزارم واستون کیوتام

ایموویخارجیتو فرشته منی💖

ایموویاینکه تورو از دست بدم کابوس من بود!🖤

حاجی احساس میکنم دارم افسرده میشم... خسته شدم... هیچکسی دوست...

هیچ کس وجدان نداره من یکیو خیلی دوستش داشتم دلمو شکست 💔

آدم وقتی یکیو دوست داره از اون زیباتر براش وجود نداره🥹❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط