{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حالا من بودم جلو نیما خم و راست میشدم😂😂

حالا من بودم جلو نیما خم و راست میشدم😂😂
دیدگاه ها (۲۶)

من دیگه دارم نمی تونممممیخوام یه مانهوای صگی بخونم 400 تا سا...

😃😭😂

این خوده حقهه

چاقو برای حفاظت از خودتون در برابر مدیر فراموش نشه🎀

اگه ویلترومایت بودم بهترین سرباز تراگ میشدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط