{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا همه می گویند : چون میگذرد غمی نیست

چرا همه می گویند : چون میگذرد غمی نیست

چرا هیچ کس نمی گوید : تا بگذرد درد کمی نیست

3:32
#به وقت#دلتنگی
دیدگاه ها (۱)

🍂😞

💔

تا میگذرد غمی نیست تا بگذرد ، درد کمی نیست (: - قشاعᥫ᭡꙳꙳꙳╰┈➤...

چرا هــــــمه می گوینــــد:چون میگذردغمـــــی نیست!چرا هیچــ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط