{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلتنگم و دیدار تو درمان من استـ

دلتنگم و دیدار تو درمان من استـ
بی رنگ رخت زمانه زندان من استـ

+شده‌دلتنگ‌شوی‌راه‌بھ‌جایی‌نبری:)💔
دیدگاه ها (۰)

شیطاناز انسانی اینچنینوحشت دارد!#آوینی🥀🥀🥀🥀

🥀همه آباد نشینان ز خرابی ترسـندمن خرابت شدم و دم‌به‌دم آبادت...

آن ‌قدر‌ منتظر‌ِآمـدنت‌ خواهم‌ ماندکـز مزارم‌ گلِ ‌نرگس‌به‌ ...

🦋🍃••-خدابزرگتراز‌دردهای‌ماسترفیق!🤲♥️

اونجا ک مولانا میگه: ‌ ‌ 'دلتنگم و دیدار تو درمان من است'️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط