{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی من به شخص دوستی بین حیوان و انسان زیبا میدونم.

ولی من به شخص دوستی بین حیوان و انسان زیبا میدونم.
دیدگاه ها (۳)

یه مامان جذاب داریم 😎

ببخشید دیر گفتم ، روزتون مبارک پسرا

بچه ها کسی اینا در ماز شرکت کرده یا داشته ؟ اگر کسی هست لطفا...

- محبت تنها چیزیست که انسان را حیوان و حیوان را انسان میسازد

انسان و حیوان

هعه 😏🤝🏻⬇         شیطان‌هایي با نقـٰابِ انسان.        انسان ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط