{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اول باهم خوب نبودن ولی بعد برای هم جونشونم میدادن 🥹🤍

اول باهم خوب نبودن ولی بعد برای هم جونشونم میدادن 🥹🤍
دیدگاه ها (۰)

پشت صحنه هاشونو عشقه 🤗💘

خواهرارو 😄🙂

اگر من بودم هیچ وقت کاری نمیکردم احساس نبودن بکنی ما باهم بز...

فقط برای کویر نبودن کانال

یادتونه ی خودکار هایی بودن بو میوه میدادن خیلی خوب بودن!😂🫱🏼‍...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط