{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بی مخاطب!^_^

بی مخاطب!^_^
قدر داشتن همو بدونید!
هر روز بهش بگید ک چقد میخایش!
سعی کن بیشدر ببینیش
اخه دیدن چشای حضرت یار ی چیز دیگس!
دیدگاه ها (۰)

<🖤>

بی مخاطب!لا حول و لا قوه الّا چشمانش•♥️

یه جمع ببندي میبیني تنهایي..!

#TATAL

َ:قبل فتته دی ماه هم یادتونه؟صدها سوژه چیده بودن واسه ششلوغ ...

اند آخرpart 29ات ولی یشماره ناشناس بود پیام رو باز کردم و خو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط