{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بهروز وثوقی

دیدگاه ها (۱)

🌹✨

ازبکی تلب تلب یورگیم

باران زیادی

غمشو ما خوردیم لبشو بهروز وثوقی

خیلی بده که باوهمه چی میسازم

بقول آقا بهروز وثوقی که میگهتاس ادم‌که بد نشست بد نشست#تاسیا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط