{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

الان دقیقا ارزوی همچین حالی و دارم ,,,دلم میخواد

برم زود برم
دیدگاه ها (۱۰)

یادش بخیر یه زمانی گوش میدادم بدون اینکه شکستی

رها کردن سخته ,,,امام یادت باشه ,,,بعضی وقتها باید بری

گاهی دلم میخواد ;, عاشقانه ننویسم ,,, عاشقانه زندگی نکنم

دلم ... هیچ وقت با ادمهایی که یدون خداحافظی از زندگیم

دقیقا الان دلم میخواد وسط مجلس باشم

ارزوی همچین لحظه ای رو برای خودم دارم :)اونم ببینههعی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط