{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تهیونگی که هی میخواد خودشو بزنه اون راه ولی نمیتونه 😪😂

تهیونگی که هی میخواد خودشو بزنه اون راه ولی نمیتونه 😪😂
دیدگاه ها (۲۱)

بهم بگید من چطور تو نبوداونا افسردگی نگیرم:((🥺💔

جمله ی آخرشو خیلی دوست داشتم اینو هم بدونید که هر آدمی در هر...

من که عاشقشمممم خیلی خوبهه 💜💃

کوک عاشقتم 💜😘❤️

گلکسی گرلز همیشه برترینه

بچه ها یه مدتیه یه آقا پسری دلمو برده نمیدونم از چیش خوشم او...

آدمهای عوقده ای یه سمی هست که سمش ر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط