{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حال تو برای هیچکسی مهم نیست:))

حال تو برای هیچکسی مهم نیست:))
دیدگاه ها (۱۶)

فقط باید به خودت باور داشته باشی:)

وضعیت همیشگی اتاقم😂

من خیلی تنها میشم:)🖤

شروعی دوباره:))زیباییِ آدما توی دلشونه ، نه چِهرشون..!‌‌↜.⿻ ...

وقتی تو مخاطب هام نگاه میکنم و هیچکسی رو برای درد و دل پیدا ...

حال من برات مهم نبود ، این بهونت برای رفت بود!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط