{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایی گزارش گر یا رپر😂

خدایی گزارش گر یا رپر😂
اگه لایک نکنی یعنی فوتبالی نیستی
دیدگاه ها (۲)

اگه امباپه رو دوس داری لایک کنمیدونستی امباپه میخواد بره بار...

ممنون از حمایتت

دنبالم کن هیچ جایی ویسگون پست یوتیوب پیدا میشه

ای باباعمه باید حمایت شن بجز من داداش لایک کن فالو کن منم ای...

آرمی نیستی اگه لایک نکنی

عضوه زشت؟ 🥴🤫✨ارمی نیستی اگه لایک نکنی فالو نکنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط