{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باشه ولی رنگ چشمای من و تو ......

باشه ولی رنگ چشمای من و تو ......
دیدگاه ها (۲۱)

چرا؟

منم دوست دارم!.....

۴ تا از کراشام تو کیدراما عرررررررر

اما اون بایسش فلیکسه

رنگ چشمای تو))

یادت باشه ،توی چشمای آدمِ درست ،تو همیشه کاملی .

رنگ چشمای تو بارون رو به یادم میاره وقتی نیستی زندگی فرقی با...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط