{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من کینه ایم آره😏

من کینه ایم آره😏
دیدگاه ها (۳۲)

دورتون بگردم مننن

اسم نسلمو بزار تولدای بدجا:(

بگردم🙃🙃

باز یادم افتاد😅💔💔💔💔

اره کی گفته من کینه نمیگیرم

خیلی کینه ایم ولی برای تو نه هرچقدر هم که کینه ای باشم ولی ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط