{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باشه.. برو.. من که با یادت خوشم...!

باشه.. برو.. من که با یادت خوشم...!
دیدگاه ها (۰)

عطر لبخندت الان سهم کی شده...؟!

سهم من از تو همون یادت همیشه...!

بعد تو یه چند سالی میشه زندگی نکردم مثل همیشه...!

خدا خودش می‌دونه...!

انقدر خوشم میاد اینجوری میرینه بهشونننن🤌لایک و فالو یادت نره...

یادت باشه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط