{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا بهش دقت نکرده بودم

واقعا بهش دقت نکرده بودم
خیلی حقه...
دیدگاه ها (۴)

بسیار تلاش دارم بر این باور بمانم که تنهایی برای بشر امن‌تری...

بفرست براش/تگش کن:)

تگش کن/بفرست براش:)))

تا این لحظه، بهترین نصیحت زندگیم :

تا حالا بهش دقت نکرده بودم😑😑😔😔

اععع دقت نکرده بودم

اره چون من دنسرم اینم بلدم واقعا خیلی حقه😁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط