{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنها چیزی ک درکم میکنه موزیکامه.👋

تنها چیزی ک درکم میکنه موزیکامه.👋
دیدگاه ها (۳)

مردم از درون اما خندیدم چه کسی دانست حالم را 🚶💔

هیچ کسی ادم موندن نیس پس خودت برا خودت بمون بهتر از اسرار بر...

دیر تر از همه میام زودتر از همه میرم

حق تاابد

ای کاش اونی ک درکم میکرد الان زنده بود○●تنتاسیون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط