{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من باید اون کسو بشناسم وگرنه سر سنگین و جدی می شم

من باید اون کسو بشناسم وگرنه سر سنگین و جدی می شم



بله پس چی فکر کردین
دیدگاه ها (۰)

وای بدبختی اینگونست

من همیشه ی خدا

وقتی یک دقیقه از جام بلند میشم کل خونه

بهبه یوهاهاهاهاهااااااالفکر کردین رفتم؟؟؟؟ باید بگم کهننتننخ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط