{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من تغریبا یک ساله اینو تو گوشیم دارم

من تغریبا یک ساله اینو تو گوشیم دارم
و هر بار میبینمش بازم میخندم 😭😭
دیدگاه ها (۵)

تاتاکاعه

من ادمه خیلی خونسردیم ...من وقتی عصبانی میشم:

#انیمه #وان_پیس

#وان_پیس #انیمه

چرا هرچی میبینمش خندم میگیره؟😂💔

چرااا دارم میخندم😁🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط