{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حق یا چی ؟

حق یا چی ؟
ادیت 🛐🛐🛐
دیدگاه ها (۳۷)

چن دقیقه پیش کشیدم

این چه سمیه

نهم ...:) 💔

تا یه جایی رو خودم ساختم ولی حق یا چی

ادیت خودم.چی بودیم و چی شدیم✨️

.

ادیت خودمه، چی بگم والا... فقط میتونم بگم خیلی بی حوصله ادیت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط