{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ازت توقع داشتم

ازت توقع داشتم
دیدگاه ها (۰)

اخ بود

برای...

پیروز

من ازت خیلی توقع داشتم💔

☆من ازت خیلی " توقع داشتم " و خیلی عقب موندی ☆...

من ازت خیلی توقع داشتمو و خیلی دوست داشتم.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط