{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کدومی؟؟🙂

کدومی؟؟🙂
من خودم نفر سومم که:
هم زندگیش خوبه هم بد،هم میخواد بمیره هم میخواد زنده بمونه🙃💔
دیدگاه ها (۱)

چقدر کیوتن

🙂

🙂💔

بیاید خانواده بسازیم خودم آی هستم هرکی هرچی میخواد بشه به جز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط