{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه راستش نمیتونی مال من بشی پس مال کسی نشو ...💔

اگه راستش نمیتونی مال من بشی پس مال کسی نشو ...💔
دیدگاه ها (۸)

لاتاخذ اخي ف الطريق طويل والحياة موحشة

جشن هولی ایرانیا😀

زندگیم 😍😍😍😍فداتشم من

روح ممتلئه بلهموم ، بال مشقول والقلب لایزال یتامل ماهو قادم ...

cha woo min

اگه دور بشی اگه دوربشی... #نیکا#نیکا_فلاحی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط