{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🫐____xɪᴀᴏ ᴛɪɴɢ____🫐

🫐____xɪᴀᴏ ᴛɪɴɢ____🫐




اگه حیوون بودم چی بودم دیشی'ز؟
دیدگاه ها (۷)

🫐____xɪᴀᴏ ᴛɪɴɢ____🫐 ...

🫐____xɪᴀᴏ ᴛɪɴɢ____🫐 ...

🫐____xɪᴀᴏ ᴛɪɴɢ____🫐 ...

🫐____xɪᴀᴏ ᴛɪɴɢ____🫐 ...

هایییی💞 اگه من میوه بودم بنظرتون چی بودم؟ #me

ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااچی میشد من یه سگ واقعی ...

آدمها آتیش میزنن.این حیوون بیزبون باید خاموش کن.خب آدم بی عق...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط