{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ببین تو کدومشی .....

دیدگاه ها (۰)

یه چی بگم ....

هیچ کی به چشم نمیاد ...

با تمام وجودم ....

تو دنیامی ....

کدومشی؟

>>>>>>>چقد قشنگ!!!سؤال پست: تو جزو کدومشی!?خودم: اۅلـی ، گـۅ...

جز کدومشی 👉🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط