{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

pov:

pov:
دیدگاه ها (۰)

دروغ گویی خوبی هستیم ولی یه قانون ۲۱ : با احمقا احمقانه رفتا...

نه دادش فقط کسی حرفا مو گوش نمیده:)

:(:/های😮‍💨

راجب درد ها غم هامون نظرتونه؟؟

pov:...#pov #میم

Pov:

pov:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط