{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عابر بانک لاشی

عابر بانک لاشی
دیدگاه ها (۱)

وقتی مامانت میخواد بلاگر شه😑😐

برای اینکه یه دونه کیف نگیره ببین چیکار کرد خودش کشت😆

👌👍

😔😔

عکس نگیریم.هنوز هم حماقت ادامه دارد

از عابر بانک موجودي حساب گرفتم نوشته ۳۳ هزار ریال بعد میپرسه...

نقطه ضعف آدما مثل رمز عابر بانک میمونه، نباید کسی بدونهآدم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط