{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اوخی دلم سوخت 🫠💔 چون مادر پدراشون بودن که زندگیشون رو ناب

اوخی دلم سوخت 🫠💔 چون مادر پدراشون بودن که زندگیشون رو نابود کردن
دیدگاه ها (۰)

گفتم از این ترند جا نمونیم 😂

کی فکرشو میکرد اینا یه روزی نامزد کنن 🫠

من از اینکه دو نفر به هم بچسبند و هی ماچ‌ و بوسه راه بندازم ...

یه اکیپ خفن 🤣

جانفدای واقعی وطن.

مادر عنکبوت آخر راحت شد😢خیلی دلم براش سوخت هعی💔لایک کامنت یا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط