{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اوم.....

کاش میفهمیدی مامان
کاش کنارم بودی مامان
کاش اصلا به دنیام نمیوردی
کاش بهم اهمیت میدادی
کاش به علاقم احترام میزاشتی
کاش دوستم داشتی
کاش واقعا رابطه ی مادر دختری باهام داشتی .....
دیدگاه ها (۰)

وییی بازم ازین عکسا😂🫶🏻🎀✨️

روز تون مبارک دخترای دوونه بنگتن🥹😂🫶🏻🎀✨️

درخواستی: مینسونگ و ا.ت(تری.سام)

قشنگ ترین امای جهان . کسی که همیشه کنارم بودی چه در خوبی چه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط