{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه شما بودین چیکار میکردین

دیدگاه ها (۱۲)

یکی : تو دوران قطعی نت چطور تحمل کردین ؟من : روانی شده بودم

دُکیسکشوال تاحالا دیده بودین؟اگه ندیده بودین الان ببینین

زمین و ماه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط