{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#جنوب

#جنوب

یه سوال داشتم چرا مثلا به هرکی میگم جنوبیم میگه مگه عربی؟
خواستم اینو بگم که جنوبی ها همه شون عرب نیستن
____________________________
اما یه سوال موقعی که میگم چرا میگن عرب
؟؟؟؟

___________________________
و خواستم اینو بگم من قصد ناراحت کردن اینایی که عرب هستن و ایرانین رو نداشتم و یه سوال بود ببخشید اگه از سوالم ناراحت شدین
دیدگاه ها (۲۲)

حوصلم پوکیده پیشنهادی چیزی ندارین انجام بدم

بچه ها یه چیزی بگم؟چون توی بیشتر پیج هایی که الان میبینم، ای...

خیلی خیلی خیلی ببخشید اینو میگمقطعا آنفالو میشم یه عالمه و ک...

شاهین واردن کیه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط