{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سالمید؟!

سالمید؟!
نمیـدونم کی قرار ایران ازاد بشه
اما خیلی خیلی مراقب خودتون باشین
شاید نتا ملی بشه نبودم بدونید دلیلشو ما خودمون طهران زندگی میکنیم تا الان بیشتر از ده بار صدای انفجار شنیدیم
"امیدوارم سالم 1404 رو بگذرونیم"
دیدگاه ها (۱۵)

خیـلی قشنگتر میشد زنـدگی:)»🎀💘

قشنگـترین حادثـه...:)»🥹💕

کل شب رو درحال فکر کردن...!

واییی نمیتونم باور کنم اخههه چراااا😭

#My_company_model پارت 9ویو جونکوک امروز قرار بود که بریم جش...

part:10

my littel boy

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط