{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این دیگه چه مارمولکیه 😂

این دیگه چه مارمولکیه 😂
زرنگیشو تحسین میکنم 🥲
دیدگاه ها (۰)

یه‌آدمایی‌هستن‌که‌"باید"‌باشن!اصلا‌نبودنشون‌انگار‌برای‌دنیا‌...

حس میکنم فقط منم که دیگه با این نمی رقصم بلکه گریه میکنم😔

دیگه دارم فراموشت میکنم و از این به بعد به چشم داداشم ترو م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط