{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مگه میشه جایی باشه که اسم از ایران و ایرانی نباشه ، مگه د

مگه میشه جایی باشه که اسم از ایران و ایرانی نباشه ، مگه داریم اصن؟؟🤷🏻‍♀️🇮🇷🇪🇸
دیدگاه ها (۱)

اِد شیرَنو عشق است (عزیزمم)

واکنش خدا:

همینجوری رندوم و تزئینی.

اَی سیمئونه

اصن مگه بدتر از تموم شدن نت داریم؟

عالی باشم؟نه بابا مگه میشه..؟اصن میتونم مگه؟

پرواز موتور سیکلت.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط