{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام

سلام
صبح با دوستم فرشته جون رفتیم دبیرستان پسرامون، جهت اطلاع از نمراتشون، که خدا رو شکر خوب بود🎁🦄☃️🛍️🌂🎀🧚‍♂️💖🧚‍♀️⛵🧜‍♂️🎒🧚‍♀️
دیدگاه ها (۰)

فکر کردن زیاد، باعث بروز بیماری‌های زیادی میشهببین، اگر فکری...

با هم مهربون باشیم🌂🦄🎁🧚‍♂️🧜‍♀️🍬💞🛍️شب خوش☃️🌈🎀🧜‍♂️

💞💞💞💞

خدا رو شکر، دوباره برگشتن زندان. سلام دوستان، حالتون چطوره؟

جون داداش از ته دل هم نخوندی نخوندی ، فقط بخون. بخون که داری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط