{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش میشد به همه بگم چقدر حالم بده 💔

کاش میشد به همه بگم چقدر حالم بده 💔
دیدگاه ها (۴)

منو اذیت نکنید من دلم از همه شکسته بدترش نکن

کورد ها اعلام حضور کنن☺️♥️♥️♥️

هییییی زندگی 😭💔🥀

😎😎

هر وقت خواستم بگم چقدر حالم بده.

حالم بده نمیدونم چی بگم

میلی کاش میشد بت بگم..... عاشقتممم❤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط