{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه یه‌ نفر فهمید ناراحتید و هیچکار نکرد؛ اون هیچکس‌تون ن

اگه یه‌ نفر فهمید ناراحتید و هیچکار نکرد؛ اون هیچکس‌تون نیست :)💚🤍
دیدگاه ها (۳)

😂😂😂😂😂🤦‍♀️

باشَد‌کِه‌مَرگ‌شیرین‌کُنَدقِصِه‌ی‌ِما‌را'🕊️🖤

من باختـــــــــم . . . به خُود و ســــادِگی هایِ خُود ...با...

فقط خواستم بهت بگم که:«تو بد ترین روزای زندگیم، تو بهترین آد...

________

من اگه اون یه نفر تو مدرسه نبود

من اگه اون یه نفر ازم این سوالو بکنه:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط