{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منم عکساشو پاره،کردم نامه هاشو پاره کردم فکر یه چاره کردم

منم عکساشو پاره،کردم نامه هاشو پاره کردم فکر یه چاره کردم🌾💫
دیدگاه ها (۸)

خیلی خوبه این آهنگ>>>>>>>>>>>🌱💫🎧💗

🌱💫💗🎧

آهاه بیا وسط💃💃😂

کیه که عاشق پاییز نباشه🍂🍁💗

منم عکساشو پاره کردم....

منم عکسا شو پاره کردم 😁

منم فکر کردم دیگه بر نمیگردم#استرنجر_تینگز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط