{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دختر باید قد بلند باشه✌️✌️

دختر باید قد بلند باشه✌️✌️
دیدگاه ها (۷)

آخرین غمم باشد...

حواسمون به آدمای قویه زندگیمون باشه....اره...

این قافله عمر عجب میگذرد!☘️

گفتیم اون دلخوشی چند؟گف فروشی نیست..

‏نوشته پسر باید قد بلند و بامزه و همیشه معطر باشه.تو پسر میخ...

خدایی چرا دوست دارین دختر موهاش بلند باشه؟

واقعی زن و شوهری ندیدم که زن قد بلند تر باشه😅😅😅😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط