{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی ای کاش زندگی کردن رو درک کنیم نه زنده به گور بودن ..

ولی ای کاش زندگی کردن رو درک کنیم نه زنده به گور بودن ..
دیدگاه ها (۰)

جدی تلاش می‌کنم خیلییی زیاد پیام ندم و کم تر پیام بدم تا هر ...

همینقدر زیبا ..قربونت برم من لیلی...

کلاوس واقعا ....🛐

عه من .. 😂

ای کاش مامانم اینا درک می کردن🤗😕

شعار زن زندگی آزادی رو فقط حضرت محمد حق گفتنش رو دارن چون بع...

افسرده ها رو درک کنیم لطفا:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط