{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کسی چون من وامثال من با وفاق(نفاق) بیعت نخواهد کرد

کسی چون من وامثال من با وفاق(نفاق) بیعت نخواهد کرد
دولت نفاق با دیکتاتوری محض، در دهان منتقدین میزند
اما درعین حال خودش از اصل نظام و ولی فقیه پیروی نمیکند
پس خونخواهی شهدایمان شهدا چه شد؟ اما با بی شرافتی کامل زیر سایه ی تهدید مذاکره می‌کنند، و مردم رو تهدید می‌کنند که اگربامذاکرات ناشرافتمندانه شون که سراسر خیانت وذلت است مخالفت کنید وضعیت معیشتتون رو بدترخواهم کرد
#مرگ_بردولت_منافق
دیدگاه ها (۰)

آقایصدا و سیمافارستسنیمفرهیختگانهمشهریجوانیامین پورزادبرروح ...

🔻این صفحه اول امروز روزنامه انقلابی همشهری، ارگان شهرداری ته...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط