{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه گفتین این مال چه انیمیشنی هست و کدوم کاراکتر گفته سی

اگه گفتین این مال چه انیمیشنی هست و کدوم کاراکتر گفته سی تا از پست هاتون رو بازنشر و لایک و کامنت میکنم
دیدگاه ها (۴۲)

من الستور میدوست:)

رزی>>>> حقیقتا از شخصیتش و اخلاقش خوشم میاد

عاشق ابیم ولی تا حالا تو زندگیم عصبی نشدم... راستیبرام یه نص...

حالا چی توی ذهن قدیمیت میگذره؟ به خودت بیا

اگه گفتین کدوم مال من راه نما آبی است

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط