{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سختیامو باهام بود.

سختیامو باهام بود.
الان بهش میدم جونمم..❤️‍🔥
دیدگاه ها (۱)

فرشته هام(A.E.H)و همشون مثل عروسک هستن🫀♥️

اونجایی که باهاش آشنا شدم🫀♥️🎀

برای این اهنگ جونمم میدم !

کفشی که جونمم میدم واسش ♥️♥️خیلی خوشگله

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط