{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من خستم از جماعت زنده کش مُرده پرست

من خستم از جماعت زنده کش مُرده پرست
دیدگاه ها (۱)

حق به توان ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

چون بقیه دارن سواستفاده میکنن://////

کسی یا ساختمون بلند توی کرج میشناسه ناموسن بگید کجا هس حداقل...

فقط میخوام زندگی ک۶ الا توشم تموم بشه فردا مدرسس و من وافعا ...

خستم از جماعت زنده کش مرده پرست 💔🕊

F

خسته 🚬از جماعت زنده کش مرده ⚰️پرست 💸🎭✋🏼

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط